Tuesday, December 11, 2018

6th block 1
Finish the cards with the new words at home. Learn the words.

6th grade block #1 and block #3- Read the song on Padlet

לחןרמי קלינשטיין

זה עוד יום שישי נושם את האוויר 
האור והצל משחקים שוב תופסת 
השולחן ערוך תמונות ילדות על הקיר 
שיירות לבנות חוזרות מבית כנסת 
והריח הזה ששורט לי את הלב 
מתגנב מתגנב ופותח דלתות 
אל אושר קטן אל אותו שיר ישן 
שעובר אצלנו במשך דורות 

מתנות קטנות 
מישהו שלח לי מתנות קטנות 
רסיסים של כוונה עיגולים של אמונה 
מתנות קטנות 
מישהו שלח לי מתנות קטנות 
כמו הכוח לקבל את מה שאין את מה שיש 
מה עוד אפשר כבר לבקש


https://www.youtube.com/watch?v=pn_p5_8taxg

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

7th grade Read the song on Padlet 
והאמת
שאין אמת אחת
והצדק עף בין הידיים.
אני עומד
בגבול בת ים לבד,
והאמת מתעתעת בי.
מכסה דמעות רוצה לחזור,
אל הבית בו מזמן התחלתי,
כמו ילד טוב אל זרועות אמו,
אל האמת שבה צללתי.

והאמת
שאין אמת אחת או שתיים,
ציפור ברחה לי מהידיים,
והשקר בן חלוף.
והאמת
שאתה הוא אלוהינו
ואתה הוא מושיעינו
ואת אהבתי בסוף.

והאמת
שאת היחידה
ואת היופי והעצב
אז מי שולט
הזמן הוא כתב חידה
והאמת שוב מתפוצצת.

והאמת
שאין אמת אחת או שתיים,
ציפור ברחה לי מהידיים,
והשקר בן חלוף.
והאמת
שאתה הוא אלוהינו,
ואתה הוא מושיעינו,
ואת אהבתי בסוף
והאמת
שאין אמת אחת
אז מחפש אותך בגשם,
הזמן חומק בתוך תרבות הכעס,
והאמת כבר מטושטשת.
והאמת
שאין אמת אחת או שתיים,
ציפור ברחה לי מהידיים,
והשקר בן חלוף.
והאמת
שאתה הוא אלוהינו,
ואתה הוא מושיעינו,
ואת אהבתי בסוף. 

No comments:

Post a Comment